Thursday, October 12, 2017

New Issue Published Current Cancer Drug Targets Vol 17 issue 9



1 comment:

  1. Hiv-positief kan een van de moeilijkste ervaringen zijn die je in het leven meemaakt. Misschien voel je je bang, verdrietig of zelfs boos - dit is oké, en een volledig natuurlijke kruidengeneeskunde Dr. Akhigbe kruidengeneeskunde te genezen. Mijn man bedroog me, hij liep hiv op en besmette me met het virus. Na veel ruzie zijn we samen op zoek gegaan naar een oplossing via real life en social media. Daar kwamen we allebei een getuigenis tegen die door dokter Akhigbe werd genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde. Dus ik en mijn man hebben via zijn e-mail contact met hem opgenomen. drrealakhigbe@gmail.com.
    Na een uur antwoordde dokter Akhigbe op mijn bericht en maakte ons ook duidelijk dat 'er geen probleem is zonder oplossing'. Ik was zo bemoedigend en we communiceerden. Het was een zwakke pauze. Dokter Akhigbe maakte ons kruidenmedicijn klaar en stuurde het ons via een koeriersdienst en vertelde ons hoe we het medicijn moesten drinken. Na drie weken dr. AKHIGBE kruidengeneeskunde te hebben gedronken, gingen mijn man en ik naar het ziekenhuis voor een nieuwe test, de dokter bevestigde echt hiv-negatief en liet ons het tekstresultaat zien. Dat was hoe mijn man en ik genezen werden van dr. Akhigbe. Hij gebruikte zijn kruidengeneeskunde ook om andere ziekten te genezen, zoals HERPES, HIV, DIABETES KLEINE POX, PROGERIA, EETSTOORNISSEN, LAGERE LUCHTINFECTIE, ZIEKTE, PROSTAAT, CIRRHOSE, DENGUE FEVER, SCABIES, EPILEPSIE, STROKE, TUBE, STOMAANDOENING,. ECZEMA, CHRONISCHE ZIEKTE. NAUSEA BRAKEN OF DIARREE, NIERZIEKTE`` SCHIZOFRENIE, LUPUS, EXTERNE INFECTIE, GEMEENSCHAPPELIJKE KOUDE, GEZAMENLIJKE PIJN, OSTEOPOROSE, RABIES REUMATISME, SCHILKER, GALLSTONE, TETANUS, KOUDE & FLU, DENGUE, KANKER, KANKER, ACHTERGROND , MENINGITIS, HEPATITIS A EN B, ASTMA, HARTZIEKTE, CHRONISCHE ZIEKTE. NAUSEA BRAKEN OF DIARREE, NIERZIEKTE ...
    Er is geen probleem zonder oplossing, u ziet deze getuigenissen en u lijdt aan een van deze problemen, neem dan alstublieft contact op met Dr. Akhigbe via zijn mail. drrealakhigbe@gmail.com
    Of schrijf hem op WhatsApp + 234901075 4824. website http // drrealakhigbe.weebly.comd

    ReplyDelete